loading...
فارس موزیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چگونه به دعواهای زناشویی پایان دهید 0 233 amirfana
اختلاف های اساسی ، خوشبختی ،زندگی زناشویی 0 125 amirfana
یک رابطه خوب زناشویی نیازمند چه مرزهایی است 0 127 amirfana
درصد خیانت های زناشویی، زمینه جنسی دارند 90 0 117 amirfana
چطور از خیانت های زناشویی جلوگیری کنیم 0 111 amirfana
آیا از روزمره گی زندگی زناشویی خود خسته شده اید+ 8راه حل 0 124 amirfana
عادتهایی که باعث سردی روابط زناشویی می شود 0 114 amirfana
زن و مرد ها به تفاوت های یکدیگردرمسایل زناشویی احترام بگذارند 0 175 amirfana
چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی زناشویی جلوگیری کنیم؟ 0 106 amirfana
زنان شویی 0 143 amirfana
تزریق واکسن آنفولانزا در دوران شیردهی 0 133 amirfana
درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید 0 127 amirfana
کشف جدید ترین روش علمی برای لاغری و تناسب اندام توسط محققین 0 105 amirfana
رژیم غذایی مخصوص افراد مبتلا به آرتریت 0 106 amirfana
نقش تغذیه در پیشگیری و درمان کیست تخمدان 0 96 amirfana
این 17 ماده غذایی را بخورید تا احساس جوانی کنید 0 115 amirfana
درخت بید یا آسپرین: کدام را انتخاب کنیم؟ 0 91 amirfana
علائم نشان دهنده ی تغییرات هورمونی در خانم ها 0 94 amirfana
سرفه را با این نوشیدنی ها درمان کنید 0 98 amirfana
رئیس مجلس شورای اسلامی: باید از برجام حمایت کرد / غربی‌ها هیچگاه ‌به فکر براندازی ایر 0 112 amirfana
فارس موزیک بازدید : 154 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن میون: نگهبان ماه Mune: Guardian of the Moon 2014

به صورت دو زبانه با لینک مستقیم و کیفیت 1080p BluRay + 720p Bluray

به همراه نسخه کم حجم 720p x265 HEVC BluRay

فارس موزیک بازدید : 56 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن ذخیره عکس و فیلم های اینستاگرام

 

اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است، اما متاسفانه خود اپ اینستاگرام امکان ذخیره کردن عکس‌ها و فیلم‌های موجود در این شبکه‌ی اجتماعی را ایجاد نکرده است. ساده‌ترین راه برای ذخیره‌ی عکسی در اینستاگرام، گرفتن اسکرین‌شات است. امّا اگر بخواهید اصل عکس یا ویدئو را ذخیره کنید، باز هم راه حل‌های ساده‌ای وجود دارد.

فارس موزیک بازدید : 97 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

 

فارس موزیک بازدید : 80 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

 مسنجر تیک تاک Tictoc یکی از بهترین و پرطرفدارترین مسنجر های اندروید میباشد.


Tictoc – Free SMS & Text 4.0.12 مسنجر رایگان ارایه شده برای سیستم عامل اندروید است. بیش از 13 میلیون کاربر از این اپلیکیشن برای ارسال پیام رایگان استفاده میکنند. نکته جالب توجه این که Tictoc برای دسکتاپ نیز ارایه شده است، بنابراین میتوانید از کامپیوتر خود نیز به چت و گفتگو با دوستان خود بپردازید.

 

فارس موزیک بازدید : 28 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

برش فایل های ویدیویی در آیفون 6 بدون استفاده از نرم‌افزارهای جانبی

 

آیفون 6 با دوربین هشت مگاپیکسلی و پشتیبانی از فوکوس خودکار، نه‌تنها شما را به عکسبرداری ترغیب می‌کند، بلکه در مواردی نیز خاطرات لذت‌بخش شما را به‌صورت ویدئوهای ضبط شده به تصویر می‌کشد.

فارس موزیک بازدید : 38 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

گوگل داک برنامه ای است که امکان ساخت و ویرایش انواع سند را برای کاربران فراهم میکند.

 

گوگل داک جزو نسل جدید نرم‌افزارهای آنلاین است که با آن می‌توان فایل‌های متنی، پاورپوینت و اکسل را آنلاین ایجاد کرد و پس از ویرایش به اشتراک گذاشت. اگر ویرایش یا ایجاد فایل‌های گوگل داک در صفحه نمایش گوشی موبایل چندان چنگی به دلتان نمی‌زند، این چند ترفند را یاد بگیرید تا کار برایتان راحت‌تر شود. در مقاله می‌خواهیم روش بهتر تایپ، ویرایش آفلاین و جست‌وجو هنگام نگارش متن در گوگل داک را در سیستم‌های عامل آی‌او‌اس و اندروید به شما آموزش دهیم.

فارس موزیک بازدید : 34 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

با استفاده از اپلیکیشن App Quarantine می توان سرعت گوشی را افزایش داد

 

شما می توانید با استفاده از این ترفندها عملکرد گوشی تان را با وجود اپلیکیشن‌های سنگین بالا ببرید. استفاده از سخت افزارهای متوسط یا حتی ضعیف در گوشی‌های موبایل باعث کندی و گاهی ناتوانایی در اجرای چند اپلیکیشن سنگین به طور همزمان شده است.
حال در این گزارش روشی را آموزش خواهیم داد که به کمک آن می‌توانید عملکرد گوشی را سریع‌تر و اجرای اپلیکیشن‌های سنگین را به طور راحت‌تری ممکن کنید.

فارس موزیک بازدید : 174 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

اسنپ چت یک برنامه ارسال , دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل می‌باشد

 

اسنپ‌ چت Snapchat به یکی از محبوب‌ترین اپ‌ها برای پیامک‌‌بازی و فرستادن و دریافت کردن عکس تبدیل شده است. اسنپ‌ چت هم مانند وایبر و وی‌چت و چت‌آن یکی از نرم‌افزارهایی است که می‌شود از آن برای اس‌ ام‌ اس بازی با دوست و آشنا و فامیل استفاده کرد و نگران پول موبایل هم نبود.

فارس موزیک بازدید : 42 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

Exchange Rates یک اپ ساده و کاربردی به صورت آنلاین می باشد که قیمت لحظه ای ارز و سکه و دیگر اوراق را به اطلاع کاربر خواهد رساند. برنامه دارای بیش از ۱۸۰ ارز و فلزات گرانبها در خود می باشد که قیمت تمامی آنها از جمبه ارزهای سابق حوزه یورو را مورد پوشش قرار می دهد. برنامه از لحاظ طراحی بسیار عالی و گرافیکی می باشد و کاربران می توانند براحتی توسط پرچم های رنگارنگ هر کشور و پس طمینه مناسب قیمت ارزهای دلخواه را مشاهده نمایند. این برنامه آخرین نرخ ارز را دارا می باشد و می توان کفت که تقریبا هر ارزی مورد پوشش این سامانه قرار گرفته است. برنامه روی

caution دانلود نرم افزار اطلاع از نرخ بروز ارز Exchange Rates 2.1.1 برای اندروید توجه : این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود

download دانلود نرم افزار اطلاع از نرخ بروز ارز Exchange Rates 2.1.1 برای اندروید دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم

 

 

اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

فارس موزیک بازدید : 62 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

بازی Minecraft: Story Mode هم مانند تمامی عناوین Telltale Games، داستان محور است و بازی تماما با انتخاب های بازیکنان به پیش می رود. اولین قسمت از آن در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود و سازندگان در بیانیه خود آورده اند: بازی Minecraft: Story Mode شخصیت های جدیدی را با مضامین آشنا ترکیب خواهد کرد و تمامی آنها، از موارد خلق شده توسط جامعه Minecraft بدست آمده است. بازی که همچنان بر روی نسل های آینده هم تاثیر می گذارد. در ادامه شما شاهد مهمترین نکات Minecraft: Story Mode هستید. Minecraft: Story mode یک عنوان داستانی است که توسط Telltale Games ساخته شده و در رابطه با بازی Minecraft می باشد. Mojang و Telltale با یکدیگر و جامعه بازیکنان همکاری دارند تا دنیای این بازی جدید،مشابه Minecraft باشد. سازندگان قصد ندارند که برای Steve، یک داستان “رسمی” بنویسند یا اینکه دنیای Minecraft را با ریز جزئیات شرح دهند.

Minecraft Story Mode Episode 2 PC-CODEX

 

فارس موزیک بازدید : 54 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

عنوان FIVE: Guardians of David یک بازی اکشن، RPG و ماجراجویی می باشد که در سرزمین کنعانیان قدیم روایت می شود. پنج قهرمان را رهبری کرده و با آن ها بازی کنید، در سرزمین های هیجان انگیز با فرهنگ های غنی به نبرد بپردازید، از شخصیت پردازی غنی بازی لذت ببرید و مجذوب طراحی جلوه های بصری بازی شوید! یکی از بهترین داستان هایی که در بازی ها روایت می شود را در این بازی ۱۱مرحله ای تجربه کنید. این عنوان توسط کمپانی Kingdom Games توسعه و انتشار پیدا کرده است.

FIVE Guardians of David PC-CODEX

فارس موزیک بازدید : 216 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

Unmechanical یک بازی ماجراجویی معمایی است که در رابطه با زندگی رباتی است که بی تفاوت برای پیدا کردن راه خود از قسمتهای داخلی زیر زمین به مقصد است . و به همین دلیل است که این بازی یک مکانیک ساده و شهودی را در اختیار گیمر قرار می دهد. سبک مرموز بازی و تنظیم حس کگنجکاوی خود بر اساس جریان بازی طیف گسترده ای از زیبایی بازی را به منظر نمایش قرارمی دهد.این بازی در جایگاه خود بسیار سخت بوده و گیمر هر از چند گاهی دجار چالش می شود.سبک بازی ماجراجویی است.در مورد این ژانر باید عرض کنم که ، بازی ماجراجویی (Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد.

Unmechanical Extended PC-SKIDROW

فارس موزیک بازدید : 24 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

Epic Showdown یک بازی نه چندان حرفه ای در سبک اکشن، ایندی و کژوال می باشد که توسط کمپانی Naloki توسعه و انتشار پیدا کرده است. بیگانگان فضایی اسرارآمیز این دفعه تصمیم گرفته اند تا نمایش خود را بر روی پرده بیاورند و همه را مجذوب کنند! اسم نمایش آن ها Epic Showdown می باشد که برای آن بهترین جنگنده ها را از تمامی نقاط دنیا جمع آوری کرده اند تا برای زنده ماندن خود به هر قیمتی که شده تلاش کنند. محیط بازی بسیار پویا بوده و شما با حرکات خود می توانید بر فضای بازی تاثیر بسیار زیادی بگذارید. بازی از ۵مرحله مختلف تشکیل شده است و شما با ۴شخصیت مختلف می توانید بازی کنید.

Epic Showdown PC-SKIDROW

فارس موزیک بازدید : 20 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

Emsisoft Internet Security نرم افزار امنیتی بسیار کامل با داشتن ابزارهای آنتی ویروس،آنتی اسپای و … است . با این آنتی ویروس میتوانید از سیستم خود در مقابل هکر ها ، کیلاگر ها ، حملات ضد فیشینگ و هر گونه سوء استفاده که در زمان آنلاین شدن شما در اینترنت رخ دهد محافظت کنید . همچنین این نرم افزار دارای اسکنر ایمیل ها میباشد که شما را از هرگونه اسپم و … محافظت میکند . در این آنتی ویروس سایت های آلوده به انواع بدافزارها یا مشکوک به حملات توسط نرم افزار بلاک شده و قابل بازگشایی نیستند و از یوزر و پسورد های شما در برابر کی لاگر ها محافظت میکند .

فارس موزیک بازدید : 27 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰ Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

فارس موزیک بازدید : 28 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

این دوره درک درست و کاملی از مدیریت مواد SAP به کاربران خود خواهد داد تا جایی که ارتباط آن را با یکدیگر درک کرده و دیگر می توانند تا با داده های کارشناسی شده بیشتری در این زمینه آشنایی پیدا کنند. آنچه گه در این دوره تبیین می شود از مبتدی به پیشرفته می باشد و شما برای رسیدن به مفاهیم پیشرفته قطعا باید مفاهیم اولیه و مفهومی دوره را به خوبی فرار بگیرید. هم اکنون می توانید این دوره آموزشی را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

عنوان مجموعه : Udemy Learn SAP MM

مدت زمان : ۲ ساعت

حجم : ۱۰۱ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

فارس موزیک بازدید : 48 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

این دوره نگاهی کامل و جامع به C++ خواهد داشد و شما را در رسیدن به مهارت های بالای برنامه نویسی و پیشرفت مهارت های خود در سطح بالاتر راهنمایی خواهد کرد. این دوره آنچه که می خوانید همگی مباحث پیشرفته ای از این زبان می باشد و نیاز است که شناخت مقدماتی از آنچه می خواهید یاد بگیرید داشته باشید. ابزارها و تکنیک های مختلفی برای توسعه برنامه ها نوسط C++ در این دوره گفته شخواهد شد که شما نیز می توانید همراه با پروفسور مک میلان همراه شده و این مطالب را فرا بگیرید.

 

عنوان مجموعه : Udemy Advanced C++ Programming Training Course

مدرس : پروفسور مک میلان

مدت زمان : ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم : ۷۱۱ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

فارس موزیک بازدید : 36 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

این دوره به همراه نام تجراری جدید خود به نبیین مقدمه کاملی از زبان برنامه نویسی C می پردازد و در نهایت شما را از ارتباط این زبان با سیستم عامل لینوکس آشنا می سازد. در ابتدا شما می بایستی درک درستی از این زبان داشته باشید و با برخی از ویژگی های جامع این زبان نیز آشنا شوید. در پایان این دوره شما به مهارت بالاتری از تجربه و تخصص خواهید رسید که می توانید در واقع در ساخت برنامه ها کاربردی مختلفی از آن استفاده کنید. ارتباطی که این زبان با دیگر سیستم ها و نحوه جاسازی شده در آنها وجود دارد می تواند بسیار مهم بوده و جالب توجه برنامه نویسان قرار گیرد.

 

عنوان مجموعه : Udemy C Programming Language-Writing Bug Free Code

مدت زمان : ۷ ساعت

حجم : ۵۷۹ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

فارس موزیک بازدید : 67 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

XAMPP یک ابزار کاربردی و بسیار مفید برای برنامه نویسان PHP می باشد. شما توسط این برنامه می توانید تا برنامه ها و نرم افزار تولید شده توسط خود را در کامپیوتر خود تست نمایید و با لوکال کردن کامپیوتر خود امکان اجرا و یکپارچه سازی برنامه های مختلفی همچون PHP و MySQL را داشته باشید. برنامه دارای رابط کاربری بسیار مناسبی برای این منظور می باشد و به دلیل اینکه نیاز به اتصال اینترنت در برنامه وجود دارد از جمله برنامه های پرکاربرد در زمینه برنامه نویسی می باشد.

فارس موزیک بازدید : 26 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

imo messenger نرم افزاری برقراری تماس رایگان با دوستان است که برای اندروید ساخته شده است. با کمک imo messenger می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. این نرم افزار از مسنجر فیس بوک ، گوگل تاک ، اسکایپ و …. پشتیبانی میکند و امکان اشتراک گذاری فایل ها هم در این نرم افزار میباشد . از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالا ، امکان ایجاد گروه ، امکان ارسال پیام صوتی و دارای کیفیت صدای و تصویر بالاست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

فارس موزیک بازدید : 24 یکشنبه 01 آذر 1394 نظرات (0)

نرم افزار نت نویسی Finale ابزاری آشنا برای اهل فن موسیقی به شمار می آید – این نرم افزار با قدرت استثنایی خود در نت نویسی همواره مورد استفاده دانشجویان و اساتید هنر موسیقی قرار می گیرد – این نرم افزار ویژگی های منحصر به فردی چون نت نویسی موسیقی به صورت دستی ،‌خواندن نت از روی فایل MIDI و همچنین خواندن نت به صورت OCR از روی تصویر اسکن شده را دارد به همراه این نرم افزار مجموعه عظیمی از صدای سازها ارائه می گردد .Finale حاوی صداهای بیش از ۳۰۰ ساز می باشد که با کیفیت بالا توسط GPO تولید شده اند . نت ورودی : این قابلیت یکی از ویژگی های استثنایی و منحصر به فرد این نرم افزار می باشد . شما می توانید از طریق فایل MIDI ورودی و خروجی نت را داشته باشید . همچنین با استفاده از این تکنولوژی منحصر به فرد Nic Rotator می توانید نت را از طریق صفحه های اسکن شده به نرم افزار منتقل نمایید . صدای سازها : این مجموعه شامل صدای بیش از ۳۰۰ ساز مختلف می باشد که از کتابخانه موسیقی ارکستر کاریتان گرفته شده است . به این ترتیب می توانید نت های نوشته شده را با سازهای گوناگون امتحان کنید . تا نتیجه مطلوب را بدست آورید .
 

فارس موزیک بازدید : 26 یکشنبه 01 آذر 1394 نظرات (0)

Axure RP Pro ابزاری مخصوص برای نمونه سازی وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب می باشد. این نرم افزار بر پایه مفاهیم شناخته شده از Visio و ابزارهای طراحی وب است و در واقع ترکیبی ظریف، از هردو را در بردارد. Axure RP Pro یک ابزار اختصاصی نمونه سازی وب است که با آن می توانید محیط تعاملی، توصیفی و مبتنی بر مرورگرها ایجاد کرده و به تمامی کارهایی که در یک نمونه سازی انجام می دهید پرداخته و عملکرد هر یک از اشیا (به عنوان مثال دکمه ها) را با اضافه کردن حاشیه و لینک تعریف کنید.

فارس موزیک بازدید : 16 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

Assassin’s Creed Pirates بازی زیبایی همراه با تصاویر زیبا و گرافیکی همراه موسیقی های فوق العاده جذاب برای این بازی میباشد. شما در بازی می توانید با دزدان دریایی کارائیب نبردی نزدیک داشته باشید و خود را برای ماجراجویی های بزرگ آماده کنید. بازی را می توانید در تعامل با بقیه نیرو به پیش ببریدد و برای بدست آوردن ثروت نیز خود را به سوی اپراتوری های بزرگ سوق دهید. این بازی می تواند در واقع راهی برای شکستن همه قوانین لقب بگیرد چرا که شما برای هر پیشروی ناچار مجبور به این کار خواهید شد.

 

Assassin’s Creed Pirates 2.5.1 Apk + Mod + Data

 

فارس موزیک بازدید : 344 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

Spotify نرم افزار قدرتمندی به منظور پخش آهنگ های مختلف با فرمت های گوناگون بر روی گوشی های تلفن همراه می باشد که با اجرا در اسمارت فون های مختلف می توانید میلیون آهنگ آنلاین را گوش داده و با انتخاب بهترین حالت پخش نیز بهترین کیفیت آن را تجزیه نمایید. امکان جستجو در بین آهنگ ها و همچنین ذخیره آهنگ ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Spotify را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

فارس موزیک بازدید : 48 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

Windows 10 Manager ابزاری کابردی به منظور مدیریت آسان ویندوز جدید ۱۰ می باشد که شما با آن براحتی می توانید ویندوز خود را بهینه سازی کرده و با تعمیر قسمت های مختلف آن کارایی آن را بهتر و بیشتر کنید. امکان افزایش سرعت سیستم  همچنین فعالسازی بخش های امنیتی و پاکسازی فایل های غیرمجاز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

فارس موزیک بازدید : 100 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

با ارائه ویندوز جدید ۱۰ دوباره کاربران جدید ممکن است از نبود منو استارت ویندوز احساس راحتی نداشته باشند و هنوز هم آن منو استارت کلاسیک را به نبودنش ترجیح دهند. این دسته از کاربران می توانند با داشتن برنامه زیر این منو را به ویندوز بازگردانده و از این ویندوز جدید لذت بیشتری ببرند. با این برنامه منو استارت به صورت شفاف و حرفه ای به ویندوز اضافه شده و می توانید از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

فارس موزیک بازدید : 38 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

TagScanner برنامه چند منظوره برای سازماندهی و مدیریت مجموعه موسیقی های شما می باشد. این برنامه می تواند همه برچسب ها و تگ های از فرمت های صوتی مثل MP3 یا wma ، فایل ها را تغییر نام دهید ، برای بعضی از شما عزیزان وجود تبلیغات سایت ها روی موزیک ها آزار دهنده هست و علاقه ای به اینگونه تبلیغات اجباری ندارند شما به وسیله این نرم افزار می توانید این تگ های تبلیغاتی را حذف نمائید..هم اکنون این نرم افزار از سایت دانلودها آماده دریافت می باشد.

فارس موزیک بازدید : 30 سه شنبه 26 آبان 1394 نظرات (0)

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

فارس موزیک بازدید : 46 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

Zoombinis یک بازی در سبک ماجراجویی، کژوال و معمایی می باشد که فضایی آموزشی را در بر دارد. این بازی توسط کمپانی TERC توسعه داده شده و Viva Media آن را منتشر کرده است. در این بازی سرگرم کننده گیمرها موجودات آبی کوچکی را در مسیرهای معمایی راهبری خواهند نمود تا به خانه ی جدید خود برسند. برای رسیدن به این هدف، باید معماهای زیادی را حل نمود که با فضایی آموزشی همراه است.

Zoombinis PC-HI2U

فارس موزیک بازدید : 25 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May15-2014، اینترنت اکسپلورر ۱۱ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2014 |

 

فارس موزیک بازدید : 40 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است. آخرین نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ در تاریخ ۱۳ خرداد منتشر شده است. در این نسخه آخرین آپدیت های امنیتی اضافه گردید و همینطور مشکلات نسخه های قبل برطرف گردیده است.

 

| آپدیت June 2014 |

فارس موزیک بازدید : 56 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه Jun 2014 |

فارس موزیک بازدید : 31 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ Jun10-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده June 2014 |

فارس موزیک بازدید : 30 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

توسط برنامه کم حجم WHDownloader می توانید به راحتی آخرین آپدیت های Windows 8.1, Windows 7 Post-SP1, Office 2013 Post-SP1, Office 2010 Post-SP2 را به صورت جداگانه دانلود نمایید . در واقع این برنامه Hotfix های جدید ویندوز و همچنین برنامه آفیس را از سایت های منبع دانلود می کند . اگر می خواهید بدون نصب دوباره ی ویندوز ، آپدیت های جدید ویندوزهای مایکروسافت را در اختیار داشته باشید ، این برنامه می تواند کمک زیادی به شما کند .

فارس موزیک بازدید : 36 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

فارس موزیک بازدید : 36 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

Bitdefender Total Security محصول شرکتی قدرتمند و معروف که سال هاست یکی از برترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا محسوب می شود و همچنین چندین سال متوالی نیز توانسته رتبه ۱ بهترین آنتی ویروس را از نظر بسیاری از کارشناسان و مجلات فناوری نظیر پی سی مگ کسب کند. بسته Total Security در کنار چندین محصول دیگر این شرکت به عنوان کامل ترین نرم افزار امنیتی ارائه می شود که تمامی امکانات لازم جهت حفاظت در بالاترین سطح ممکن را به ارمغان می آورد. توضیحات کامل همه امکانات نرم افزار را در ادامه مطلب برای کاربران آماده نموده ایم. Bitdefender Autopilot : این قابلیت کاربر را از هرگونه دخالتی در اینکه ویروس ها را شناسایی یا حذف کند خلع میکند و به این ترتیب نیازی به سپری کردن وقت جهت شناسایی و حذف ویروس ها تلف نخواهد شد و این بخش کاملاً اتوماتیک تصمیمات امنیتی را انجام خواهد داد.

فارس موزیک بازدید : 42 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

فارس موزیک بازدید : 18 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار WinLock Professional نرم افزار امنیتی قدرتمندی است که به شما امکان محدود کردن دسترسی کاربران به منابع ، تنظیمات و امکانات یک کامپیوتر را میدهد. امکانات حرفه ای این نرم افزار برای مدیران کامپیوتر و شبکه بسیار کارآمد است.با اعمال یک گروه از سیاست ها در مرورگر Internet Explorer و بهبودی فیلترینگ محتوا، دسترسی به اینترنت را کنترل و محافظت می کند. Crystal Office WinLock به والدین برای کنترل فیلترینگ محتوای وب سایت های با محتوای غیر اخلاقی به ویژه در مکان های عمومی مانند کتابخانه ها و مدارس، کمک شایانی می کند. ویژگی های نرم افزار Crystal Office WinLock انتخاب محدودیت های مختلف به صورت مجزا برای هر اکانت کاربری ، سازگاری با نسخه مرورگرهای Chrome 35 و Firefox 30 ، رمزگذاری فایل داخلی و… است .

 

فارس موزیک بازدید : 29 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه December 2014 |

|UPDATE 3 MSDN|

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    سریال های ایرانی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3910
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 42,679
  • بازدید کلی : 603,711
  • سخنان بزرگان
    آمار سایت