loading...
فارس موزیک
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چگونه به دعواهای زناشویی پایان دهید 0 233 amirfana
اختلاف های اساسی ، خوشبختی ،زندگی زناشویی 0 125 amirfana
یک رابطه خوب زناشویی نیازمند چه مرزهایی است 0 128 amirfana
درصد خیانت های زناشویی، زمینه جنسی دارند 90 0 117 amirfana
چطور از خیانت های زناشویی جلوگیری کنیم 0 111 amirfana
آیا از روزمره گی زندگی زناشویی خود خسته شده اید+ 8راه حل 0 124 amirfana
عادتهایی که باعث سردی روابط زناشویی می شود 0 115 amirfana
زن و مرد ها به تفاوت های یکدیگردرمسایل زناشویی احترام بگذارند 0 175 amirfana
چگونه پس از ماه عسل از رکود زندگی زناشویی جلوگیری کنیم؟ 0 106 amirfana
زنان شویی 0 144 amirfana
تزریق واکسن آنفولانزا در دوران شیردهی 0 134 amirfana
درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید 0 128 amirfana
کشف جدید ترین روش علمی برای لاغری و تناسب اندام توسط محققین 0 105 amirfana
رژیم غذایی مخصوص افراد مبتلا به آرتریت 0 106 amirfana
نقش تغذیه در پیشگیری و درمان کیست تخمدان 0 97 amirfana
این 17 ماده غذایی را بخورید تا احساس جوانی کنید 0 116 amirfana
درخت بید یا آسپرین: کدام را انتخاب کنیم؟ 0 93 amirfana
علائم نشان دهنده ی تغییرات هورمونی در خانم ها 0 94 amirfana
سرفه را با این نوشیدنی ها درمان کنید 0 100 amirfana
رئیس مجلس شورای اسلامی: باید از برجام حمایت کرد / غربی‌ها هیچگاه ‌به فکر براندازی ایر 0 113 amirfana
فارس موزیک بازدید : 36 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

طب سوزنی درمانی موثر برای کم خوابی شب

خواب مناسب برای عملکرد درست و داشتن بدنی سالم بسیار حیاتی و مهم است. نداشتن خواب درست و کافی بر تمام بخش‌ها و جوانب زندگی تأثیر منفی و مخربی دارد. در صورتی که فردی در خواب خود دچار مشکل است و از کم‌خوابی یا بدخوابی رنج می‌برد باید حتماً به دنبال راه‌حلی برای رفع این مشکل خود باشد. روش‌ها و درمان‌های زیادی برای درمان بی‌خوابی وجود دارد.
روش‌های امروزی و مدرن زیادی وجود دارند که می‌توانند برای درمان بی‌خوابی به کار گرفته شوند هر چند که استفاده از این روش‌های جدید همیشه بهترین راه برای درمان نیست. روش‌های باستانی و قدیمی شگفت‌انگیزی وجود دارند که می‌توانند برای از بین بردن علائم بی‌خوابی استفاده شوند. یکی از این روش‌های باستانی و سنتی برای درمان بی‌خوابی، استفاده از طب سوزنی چینی است.
بسیاری از مردم تصور می‌کنند طب سوزنی یک روش درمانی عجیب و غریب است و آن را به عنوان یک روش درمانی معمولی و استاندارد و قابل‌اطمینان به‌حساب نمی‌آورند، ولی حقیقت امر فاصله زیادی با آنچه مردم تصور می‌کنند دارد. برخلاف طب مدرن که سابقه چندانی ندارد، طب سوزنی هزاران سال توسط مردم چندین نسل در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گرفته است. مطمئناً اگر روشی سود بخش و مفید نبود، مردم از آن برای درمان بی‌خوابی استفاده نمی‌کردند. می‌توان فرض کرد که طب سوزنی روشی درمانی موفقیت‌آمیزی تقریباً برای همه کسانی است که از بی‌خوابی رنج می‌برند.طب سوزنی اولین بار در چین باستان مورد استفاده قرار گرفت که در آن زمان برای اهداف به کار گرفته می‌شد. این روش درمانی برای درمان درد، اضطراب و البته بی‌خوابی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

اگر می‌خواهید بدانید طب سوزنی دقیقاً چطور به رفع مشکل بی‌خوابی کمک می‌کند، باید ابتدا عامل و سرمنشأ بروز مشکل بی‌خوابی در بدن انسان را بدانید. بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و درنتیجه عوامل و مسائل مختلف و بسیاری باعث بروز بی‌خوابی در فرد می‌شوند. در صورتی که علت به وجود آمدن بی‌خوابی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید، سریعاً متوجه خواهید شد که چرا طب سوزنی چنین روش بی‌نقص و عالی برای درمان بی‌خوابی است.

مهم‌ترین عوامل بی خوابی در شب

-استرس و اضطراب: اگر در مورد روزهای آینده نگران هستید، ذهن و مغز شما نمی‌گذارد بدنتان راحت و آسوده باشد. با این وضعیت خوابیدن بسیار دشوار می‌شود چرا که مغز همیشه در حال پرداختن و فکر کردن به چیزی خواهد بود. طب سوزنی می‌تواند این مشکل را با کاهش اضطراب و تنش و استرس در بدن، برطرف کند. درمان طب سوزنی می‌تواند استرس را کاهش دهد که به معنی فایده مستقیم استفاده از چنین روشی برای درمان بی‌خوابی است. بیشتر مردم برای برطرف کردن مشکل بی‌خوابی خود نیازمند انجام چندین جلسه درمانی طب سوزنی هستند تا بتوانند به‌طور کامل این بیماری و مشکل خود را ریشه‌کن کنند.
-اعتیاد: در صورتی که فرد به هر ماده‌ای، مانند کافئین، اعتیاد داشته باشد، همین مسئله می‌تواند باعث عدم توانایی او برای داشتن یک خواب راحت و مناسب شود. طب سوزنی می‌تواند به انسان برای مبارزه با اعتیاد به مواد مختلف، کمک کند. اگرچه اعتیاد به کافئین اشخاص زیادی را آزار نمی‌دهد، ولی عواقب آن بسیار شدیدتر از آن است که می‌توانید تصور کنید.
-دردها: این یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین عواملی است که مردم به علت آن دچار بی‌خوابی می‌شوند. در صورتی بخشی از بدن درد داشته باشد، فرد نمی‌تواند آسایش داشته و راحت باشد. همین مسئله خوابیدن را بسیار دشوار می‌کند. طب سوزنی برای درمان بی‌خوابی می‌تواند دردی که فرد تجربه می‌کند را کاهش داده یا آن را به‌طور کامل از بین ببرد. زمانی که درد کاهش یابد و کنترل شود، خوابیدن بسیار آسان‌تر خواهد بود. ممکن است برطرف کردن این مشکل نیازمند انجام درمان طب سوزنی در درازمدت باشد.
در صورتی که از بی‌خوابی رنج می‌برید، باید بدانید که این مشکل می‌تواند بر تمام جوانب زندگی شما تأثیر بگذارد. روش‌های مختلفی برای درمان این مشکل وجود دارد که البته خود ممکن است آثار سوء و مخرب بسیاری بر بدن داشته باشند. همچنین دسته‌ای دیگر از روش‌های درمانی وجود دارند که به هیچ وجه مؤثر واقع نمی‌شوند. طب سوزنی برای بی‌خوابی، روشی باستانی است که تأثیرگذاری خود را در طی هزاران سال به اثبات رسانده است. استفاده از طب سوزنی روشی بهتر و نرم‌تر برای درمان کردن مشکلات بدن است. در واقع این روش بدن را به ترمیم و تنظیم خود تشویق می‌کند. با استفاده از طب سوزنی برای درمان بی‌خوابی، حتی ممکن است دیگر نیازی به هیچ روش جانبی دیگری نداشته باشید.

رفع بی خوابی در شب با روش طب سنتی و سوزنی چین

بی‌خوابی به‌عنوان خواب مشوش که با خستگی و دیگر علائم در طول روز همراه است تعریف می‌شود. این علائم شامل کسالت، نداشتن تمرکز، تحریک‌پذیری و زودرنجی و حتی افسردگی و دیگر سندروم‌های آزاردهنده است. بیست‌وسه میلیون آمریکایی از بی‌خوابی رنج می‌برند.
کم‌خوابی چیزی بیشتر از یک دردسر است. به نظر می‌رسد که کم‌خوابی در بروز بیماری‌های جدی نقش دارد. مطالعه‌ای که توسط مرکز کنترل بیماری‌ها در سال 2008 انجام شد نشان داد که افراد مبتلابه بی‌خوابی مزمن مستعد کم‌تحرکی، چاقی و رفتارهای مضر سلامتی مثل استعمال دخانیات و الکل هستند. دیگر مطالعات مسائل مربوط به خواب را به دیگر بیماری‌ها ازجمله سرطان، بیماری‌های قلبی و دیابت پیوند می‌زنند. با استفاده سنجیده و مبتنی بر تشخیص درست طب سوزنی داشتن خواب خوب و با کیفیت قابل حصول است.
در طب شرقی، کبد با سیستم عصبی مرتبط است. استرس هم دلیل بی‌خوابی و هم حاصل از بی‌خوابی است که کبد را تضعیف کرده و در عوض بر سلامت سیستم عصبی اثر می‌گذارد. هدف طب شرقی و طب سوزنی بیشتر از آنکه رفع علائم تکی باشد شفای کل بدن است که آن را به روشی ایده آل برای بهبود مسائل خواب تبدیل می‌کند.
توانایی طب چینی در رفع عدم تعادل اصلی که منجر به بی‌خوابی می‌گردد بسیار ارزشمند است. طب سوزنی که یک روش درمانی کلیدی در طب شرقی است دلایل ریشه‌ای بی‌خوابی تا زمانی که علائم برطرف شوند را درمان می‌کند. طب سوزنی با آزاد کردن مسیرهای مسدودی که مریدین نامیده می‌شود و تحریک جریان چی سیستم عصبی را آرام می‌نماید. دکتر طب سوزنی یا پزشک طب چینی برای متعادل ساختن الگوهای منحصر به فرد ناهماهنگی و عدم تعادل می‌تواند یک داروی گیاهی، تغذیه و مکملغذایی در درمان مشکلات خواب بدون بر جا گذاشتن هیچ عارضه جانبی پیشنهاد می دهد.

کم‌خوابی چیزی بیشتر از یک دردسر است. به نظر می‌رسد که کم‌خوابی در بروز بیماری‌های جدی نقش دارد. مطالعه‌ای که توسط مرکز کنترل بیماری‌ها در سال 2008 انجام شد نشان داد که افراد مبتلابه بی‌خوابی مزمن مستعد کم‌تحرکی، چاقی و رفتارهای مضر سلامتی مثل استعمال دخانیات و الکل هستند. دیگر مطالعات مسائل مربوط به خواب را به دیگر بیماری‌ها ازجمله سرطان، بیماری‌های قلبی و دیابت پیوند می‌زنند. با استفاده سنجیده و مبتنی بر تشخیص درست طب سوزنی داشتن خواب خوب و باکیفیت قابل حصول است.
در طب شرقی، کبد با سیستم عصبی مرتبط است. استرس هم دلیل بی‌خوابی و هم حاصل از بی‌خوابی است که کبد را تضعیف کرده و در عوض بر سلامت سیستم عصبی اثر می‌گذارد. هدف طب شرقی و طب سوزنی بیشتر از آنکه رفع علائم تکی باشد شفای کل بدن است که آن را به روشی ایده آل برای بهبود مسائل خواب تبدیل می‌کند.

توانایی طب چینی در رفع عدم تعادل اصلی که منجر به بی‌خوابی می‌گردد بسیار ارزشمند است. طب سوزنی که یک روش درمانی کلیدی در طب شرقی است دلایل ریشه‌ای بی‌خوابی تا زمانی که علائم برطرف شوند را درمان می‌کند. طب سوزنی با آزاد کردن مسیرهای مسدودی که مریدین نامیده می‌شود و تحریک جریان چی سیستم عصبی را آرام می‌نماید. دکتر طب سوزنی یا پزشک طب چینی برای متعادل ساختن الگوهای منحصر به فرد ناهماهنگی و عدم تعادل می‌تواند یک داروی گیاهی، تغذیه و مکمل غذایی در درمان مشکلات خواب بدون بر جا گذاشتن هیچ عارضه جانبی پیشنهاد می دهد.در اغلب موارد، درمان بی‌خوابی با به‌کارگیری طب سوزنی شامل انجام چندین جلسه درمانی می‌شود. در صورتی که از پیش دچار استرس هستید یا بخشی از بدن شما درد می‌کند، ممکن است تعداد جلسات طب سوزنی بیشتری نیاز داشته باشید. مطمئن باشید پس از اتمام جلسات درمانی طب سوزنی، زندگی شما به‌کلی تغییر خواهد کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    سریال های ایرانی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3910
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 236
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 2,782
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,782
  • بازدید ماه : 5,845
  • بازدید سال : 48,088
  • بازدید کلی : 609,120
  • سخنان بزرگان
    آمار سایت